YOGA | YOGA | YOGA

It’s not just relaxation practice but a real workout that burns calories, increases our flexibility and requires a lot of willpower. And it quickly becomes a lifestyle for those who practice it!

Deciding to practice yoga is as trying to do exercise or eat healthy, it requires primarily our willingness and commitment. When looking for yoga routines you can find from simple images with descriptions of positions with for how long to keep them or how many times to repeate them, to even videos that last from 5 to 45 minutes, more specifically focused on some goal as getting “thin” or “relax”.

Depending on what we want (or have time to) we must just do our best to have at least one long session of yoga a week or every other day to practice some of the positions.

One of my goals through yoga, apart from the most common already mentioned, is also to increase my strength and flexibility. I want, and I’m determined to make an upward bow pose and a handstand very soon 🙂

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*My TOP Youtube-YOGA-channels:

Yoga with Adriane

CiudadYOGA

Yogahora

No solo es una práctica de relajación sino un verdadero ejercicio que quema calorías, aumenta nuestra flexibilidad y exige mucha fuerza de voluntad ¡Además de convertirse rápidamente en un estilo de vida para quien lo practica!

Proponerse practicar yoga, tal como hacer ejercicio o comer saludable requiere principalmente de nuestra disposición y compromiso. Al buscar rutinas de yoga puedes encontrar desde imágenes de posiciones simples con descripción de por cuanto tiempo mantenerlas o repetirlas, hasta videos que duran desde 5 minutos hasta 45 minutos, varios enfocados específicamente en alguna meta como “adelgazar” o “relajar”.

Dependiendo de lo que buscamos (o el tiempo que tengamos) solo debemos hacer nuestro máximo esfuerzo para tener al menos 1 sesión larga de yoga por semana o cada tercer día practicar diferentes posiciones.

Uno de mis objetivos mediante el yoga, además de incluir los más comunes ya mencionados, es también aumentar mi fuerza y flexibilidad. Quiero, y me propongo, poder hacer la posición de arco inverso y pararme de manos muy pronto 🙂

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